  • Data: 2008-06-10 17:34:30
    Temat: Re: Zakaz parkowania w garażach samochodów z instalacją gazową
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream pisze:

    > Z instalacji gazowej nie ulatnia sie gaz, jest ona szczelna.

    zapomniałeś dopisać "że zazwyczaj", lub "powinna być"

    Nie dalej jak tydzień temu, zmieniałem szybko miejsce postoju mojego
    auta, z powodu ulatniającego się gazu z samochodu zaparkowanego obok.

    > Generalnie zeby spowodowac wybuch w garazu podziemnym (w sensie ze jest to
    > przestrzen nieprzedzielona sciankami dzialowymi i stale wentylowana)

    Nie wszystkie garaże podziemne są pozbawione ścianek działowych.
    Stale działająca wentylacja mechaniczna, może niepostrzeżenie przestać
    działać, a ulatniający się gaz jako cięższy od powietrza osiądzie w
    najniższych miejscach budynku tworząc mieszankę wybuchową.

    > Konkludujac - tak, w zarzadzie wspolnoty sa idioci.

    a nawet jeśli, to kto ich wybrał?