  • Data: 2008-06-11 18:16:53
    Temat: Re: Zakaz parkowania w garażach samochodów z instalacją gazową
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    stebi <m...@n...pl> napisal:
    > Widziałeś ręce poparzone gzem LPG? Ja widziałem.

    Poparzone? Nie. Przymrozone? Tak.

    A wszyscy rozwazajacy za i przeciw zapominaja o jednym,
    cholernie powaznym zagrozeniu w przypadku LPG. Jest ciezszy
    od powietrza i gromadzi sie przy gruncie, podlodze, ziemi.
    Wystarczy jedna wyschnieta kratka kanalizacyjna, aby wywalilo
    pol osiedla. Dla niedowiarkow przypomne historie wybuchu
    Okraglaka PKO w Warszawie w roku 1979. Tam do kanalow telekom
    dostal sie gaz ziemny, ktory z kolei, choc lzejszy od
    powietrza, nie mial jak sie ulotnic, bo wyloty wentylacyjne byly
    zatkane sniegiem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek