  • Data: 2008-06-10 15:50:42
    Temat: Re: Zakaz parkowania w garażach samochodów z instalacją gazową
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    P.H. pisze:
    > Od czterech lat posiadam mieszkanie z miejscem parkingowym, które to
    > miejsce znajduje się w garażu podziemnym. Garaż jest wentylowany
    > mechanicznie.
    > Dziś Zarząd wspólnoty (bez głosowania) postanowił sobie że postawi znak
    > zakazujący wjazdu samochodów z instalacją gazową (nie tylko LPG) do
    > garażu podziemnego.
    > Czy taki znak / zakaz jest ważny (skoro nie ma go w PoRD)?

    "Taki" to znaczy jaki?

    > Jakie sankcje mogą grozić mi za nieprzestrzeganie zakazu?

    Wywiezienie na twój kosz.

    W razie wybuchu i stwierdzenia, że spowodował to gaz ulatniający się z
    instalacji samochodowej - duuuuuuuużo gorzej.

    Generalnie zarząd uznał, że garaż nie nadaje się do bezpiecznego
    parkowania samochodów z instalacją gazową.

    Może zarząd ma paranoję, ale taki zarząd macie i albo go zmieńcie, albo
    przekonajcie, że przesadzają.