  • Data: 2005-11-14 19:28:12
    Temat: Re: Zakaz konkurencji - gdzie po porade?
    Od: "Matijaz" <m...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    "irekk" <i...@w...pl> wrote in message news:43789AE7.9030002@wp.pl...
    > Zgłoś się do najbliższej Delegatury UOKik.Adres powinieneś znaleźć na
    > stronie RPO
    > Rzecznika Praw OBywatelskich.
    > Irek
    No tak, tylko z tego co wyczytalem to chodzi tu o umowe sformulowana na
    podst.
    art. 353 k.c. - bez przyznania odszkodowania zleceniobiorcy. Nie wiem czy
    UOKiK
    jest dobrym miejscem do zwrocenia sie o wykladnie w tej sprawie, ale
    sprobuje.
    Ewentualnie gdzie mozna jeszcze szukac porady? W kancelarii prawniczej, u
    radcy
    prawnego? Zupelnie sie nie orientuje w tych sprawach..
    Pozdrawiam
    Matijaz