    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Date: Thu, 16 Feb 2006 20:15:01 +0100

    Nixe napisał(a):
    > Dobrze, w takim razie sprecyzuję i napiszę, że "może zaparkować w celu
    > wyładowania/załadowania".
    Nie! Nie wolno mu się zatrzymać bez względu na cel. Nie jest
    mieszkańcem. No chyba, że zaczniemy rozszerzać Twoją definicję mieszkańca.

    > Jeśli oczywiście wymaga tego sytuacja i nie ma możliwości zaparkowania
    > pojazdu gdzie indziej, bo byłoby to utrudnieniem dla tragarzy.
    > Natomiast zaparkowanie takiego pojazdu w celu pójścia kierowcy na
    > herbatkę do znajomej byłoby już nadużyciem.
    A to tam jest tabliczka "nie dotyczy osób zatrzymujących się w celu..."?

    > I nie pytaj mnie przypadkiem "a jaka to różnica", bo nie podejmuję się
    > tłumaczyć oczywistości.
    Oczywiste to jest to, że jest zakaz. Natomiast nie wiadomo dokładnie
    kogo dotyczy. Owszem można pewne grupy osób wykluczyć. Tylko, że według
    Ciebie jest to znacznie węższa grupa, według mnie i kilku innych osób
    nieco szersza.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."