  • Data: 2006-02-13 15:19:39
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski [###A...@w...net.pl.###] napisał:

    > Mam nowy dowód i są tam dwa wpisy właściciela i dwa adresy.

    Spróbuj powtórzyć tę sztukę dla trzech osób. 3 lata temu nie było na
    pewno takiej technicznej możliwości i do banku musiałem pobierać
    specjalne zaświadczenie, bo nie honorowali wpisu typu "Jan Kowalski i
    inni". No i w nowym dowodzie nie ma miejsca na miejsce garażowania. To
    miejsce garażowania było wpisywane w bardzo starych dowodach i mogło
    być zupełnie inne niż miejsce zameldowanie właścicieli. Tego w nowych
    dowodach nie ma.

    > Tu nie zgodziłbym się. Mogę np. wynajmować garaż od sp-ni lub
    > właściciela (mieszkńca bloku) i jednocześnie wcale nie być
    mieszkańcem
    > tego bloku/osiedla.

    Dokładnie tak. I o to właśnie chodziło. Na podstawie dowodu
    rejestracyjnego mogłeś tam wjechać / zaparkować.

    > Ponieważ był wyraźny zakaz parkowania, któy go dotyczył.

    No właśnie nie wiadomo, czy dotyczył. Wyłączał on z kręgu osób,
    których dotyczy mieszkańców, nie precyzując jakich.

    > Tak naprawdę nie wierzysz, że sędzia też przychyliłby się takiej
    > interpretacji tego co chcia osiągnąć zarządca terenu.

    Obawiam się, że nawet sam zarządca nie bardzo wiedział, co chce
    osiągnąć. Tak więc sędzia może mieć faktycznie kłopot z odgadnięciem
    tego.