  • Data: 2008-04-20 23:14:14
    Temat: Re: Zadatek, ktory nie został wpłacony
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 20, 8:23 pm, kauzyperda <l...@Z...eu> wrote:

    > Cos krecisz - mylisz umowne prawo odstapienia od oswiadczenia o
    > odstapieniu. To sa dwie rozne sprawy, ale te dywagacje to zupelny OT.

    A w jaki inny sposób niż wskutek realizacji umownego prawa odstąpienia
    miałoby się Twoim zdaniem zrealizować odstąpienie od tej umowy?

    > Owszem, moze.
    > Ale coraz bardziej zastanawiam sie o czym ta dyskuja... :-/

    No w tej chwili akurat o tym, że napisałeś, iż rozwiązanie umowy
    działa na przyszłość, przeciwnie niż odstąpienie, które działa ex
    tunc. Tymczasem rozwiązanie może być również ex tunc.