  • Data: 2007-01-28 13:39:09
    Temat: Re: Zadatek
    Od: "marian r" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak mi sie tylko powiedzialo. To wcale nie oznacza ze moja zona nie zarabia 3
    razy tyle :)

    > Zarabiasz (za przeproszeniem...) grosze
    > i dziwisz się, że bank nie dał Ci kredytu
    > na 160 tys. zł????

    bank nie dal mi kredytu z powodu biku, nie z powodu za malych zarobków

    > ax
    >
    > PS. Wg. mnie zadatek został zatrzymany zgodnie z prawem i umową.

    Co nie zmienia faktu, ze porypane jest to wszystko. Jak sie nie zna na prawie to
    lepiej sie zastrzelic, bo predzej czy pozniej nieswiadomie sie w cos
    wpakujesz....