  • Data: 2013-03-04 19:50:30
    Temat: Re: Żądanie zarządcy nieruchomości
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-04 14:57, JaMyszka pisze:

    > Hmmm... Mówisz "z mocy prawa"...
    > Czyli jeżeli ze spółdzielni jest 10 mieszkań wykupionych z hipoteką, a
    > tylko 3 właścicieli chce założyć wspólnotę, to wspólnota obejmuje te 10
    > mieszkań (przyjmuję, że te 10 mieszkań jest na jakimś określonym terenie, ujętym w
    hipotece)? No i czy taka wspólnota ma prawo wystawić w terenie
    > tablice "Tu jest teren wspólnoty"?

    W przypadku wydzielenia się ze spółdzielni są nieco inne zasady, których
    dokładnie nie znam. Mam do czynienia ze wspólnotą, która powstała w
    wyniku wykupienia kilku mieszkań zakładowych.
    Nie będę się dalej wymądrzał ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.