eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabudowali mi szafe, odwali fuszerke zabrali umowe co teraz › Re: Zabudowali mi szafe, odwali fuszerke zabrali umowe co teraz
  • Data: 2005-07-24 10:46:05
    Temat: Re: Zabudowali mi szafe, odwali fuszerke zabrali umowe co teraz
    Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    aha, przypomnialo mi sie, ze polowa z tych ich numerow na ulotce to
    oszukaknswo. Bo pisza, ze maja placowke na dosc duzej osiedlowej ulicy, gdzie
    pelno jest pawilonow handlowych. A tak naprawde na ulotce nie ma podanego
    numeru, a telefon to siec Sferia z bezprzewodowym, przenosnym terminalem,
    ktory moze sie znajdowac na drugim koncu Polski. Zreszta sam sie ten caly szef
    przyznal, ze tak jest. Po prostu podszywaja sie pod inna firme (w tych
    pawilonach jest rzeczywiscie jakas inna taka firma, zupelnie inaczej sie
    nazywajaca). A potem sobie czlowiek skojarzy, ze przechodzil tamtedy, jest
    jakis "ich" pawilon, wiec sa powazna firma.

    Marcin