eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukałRe: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Data: 2002-09-16 16:36:12
    Temat: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    p...@p...onet.pl wrote:
    >
    > Nie pisałem bo wiele szczeg. trzeba tlumaczyc - ale postaram sie zwięźle.
    >
    > 1. reklamacje w ramach rekojmi musi sprzedawca przyjac
    > 2. fakt zakupu trzeba udokumenotwac - najlepiej paragon - choc nie jest to
    > konieczne

    Teoretyzujesz.
    Reklamowalem plecak w hipermarkecie i stracilem 3 godziny na rozmowy.
    Przyszlo 3 dyrektorow, wiekszosc kierownikow dzialow
    i robili wszystko, aby nie przyjac reklamacji towaru zakupionego dzien
    wczesniej.
    Wrecz twierdzili, ze towar nie zostal kupiony u nich, jakkolwiek
    kasjerka pamietala zakup i mowila co innego.

    W koncu paragon sie znalazl i uznali reklamacje.

    Podaj orzeczenie sadu, okreslajace inne formy potwierdzenia zakupu
    towaru w miejsce paragonu kasowego.

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1