  • Data: 2019-10-29 18:22:51
    Temat: Re: Zabójstwo z zamiarem ewentualnym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten przykład różni sie od omawianego wyłącznie stopniem

    Nie wyłącznie - jak pieprzniesz kogoś 100 to ma zerowe szanse na
    przeżycie. To tak jakbyś porównywał klepnięcie po prlcach do klepnięcia
    młotkiem w potylicę.

    > prawdopodobieństwa przy czym to nie jest tak, że mamy tu pewność. Albo
    > reguły działają uniwersalnie albo nie. Nie da rady inaczej.

    Daje radę. Inaczej wystarczyłoby powiedzieć "sorry nie chciałem" i
    nikogo nie możnaby skazać za zabójstwo;)

    > No ale weź mnie proszę przekonaj, że on ominął tego przepuszczającego bo
    > jego celem było rozjechanie pieszych.

    Jeszcze raz - nie musi być celem. Wystarczy że się z tym godzi.

    --
    Shrek