eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu › Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
  • Data: 2005-07-27 13:47:48
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: PablO <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > A tak poważniej, gdyby zdarzyło się (ale pewnie się nie zdarzy), że
    > świadczenie typu "darmowe minuty" byłoby wycenione w cenniku czy
    > regulaminie promocji, wtedy masz pewne szanse. Nikłe, ale niezerowe.

    Ech ciężko się było dorwać do tego cennika (ta taryfa już nie istenieje ;]).
    Darmowe minuty nie są wycenione, ale przy rubryce abonament jest * i na
    dole:
    1. Obejmuje opłatę za możliwość realizowania połączeń
    radiotelefonicznych, pakiet bezpłatnych minut i SMS-ów oraz standardowy
    pakiet usług dodanych. Płatny z góry.

    Czyli poza samą "gotowością do świadczenia usługi" pobierają sobie z
    góry opłate na te darmowe minuty. Jest więc szansa na zmniejszenie
    należności o ich wysokość?
    (jakby przemnożyć te minuty - 30 - razy "Opłatę za minutę połączenia
    poprzekroczeniu pakietu bezpłatnych minut połączeń" - 1,35 - to wychodzi
    kwota niewiele wyższa od abonamentu ;])


    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";
    }

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1