  • Data: 2022-10-18 15:30:05
    Temat: Re: Zabijanie zwierząt
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Oct 2022 14:30:35 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Z tego co czytam, zabicie własnego psa jest dozwolone,
    > no chyba że nie jest ono "zwierzęciem gospodarskim" czego doczytać nie
    > mogę. To jak jest z psami?

    Nie miałem czasu się wczytywać w te wszystkie paragrafy, ale ja bym z
    własnym psem uważał, bo nawet pisożytniczy senator dostał rok więzienia -
    wprawdzie w zawiasach - za znęcanie, które doprowadziło do śmierci psa.

    https://tvn24.pl/pomorze/koscierzyna-byly-senator-pi
    s-waldemar-bonkowski-uslyszal-wyrok-za-zanecanie-sie
    -nad-psem-5686388

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek