  • Data: 2022-10-20 12:45:46
    Temat: Re: Zabijanie zwierząt
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Oct 2022 07:43:47 -0700 (PDT), rowerex rowerex napisał(a):

    > - Jak masz na imię?
    > - Jestem Artur, król Brytyjczyków.
    > - Jaki jest twój cel?
    > - Szukać Świętego Graala.
    > - Czy wiesz, że zastrzelenie wiewiórki jest karalne?
    > - Jakiej wiewiórki? Amerykańskiej czy europejskiej?
    > (...)

    Ja zapamiętałem, że chodziło o jaskółkę i internety potwierdzają, że nie
    mam sklerozy:

    - Jak masz na imię?
    - Jestem Artur, król Brytyjczyków.
    - Jaki jest twój cel?
    - Szukać Świętego Graala.
    - Jaka jest prędkość lotu jaskółki bez obciążenia?
    - Jakiej jaskółki? Afrykańskiej czy europejskiej?
    - Co? Tego ja nie wiem! (Zostaje strącony do wąwozu)

    https://pl.wikiquote.org/wiki/Monty_Python_i_%C5%9Aw
    i%C4%99ty_Graal

    --
    uzdrawiam