  • Data: 2004-02-25 21:39:35
    Temat: Re: Zabezpieczenie pożyczki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Feb 2004, Hieronim wrote:
    [...]
    >+ spłaty). Czy taki weksel trzeba sporządzić u notariusza, czy można między
    >+ sobą?

    O wekslu to najpierw poczytaj nim uzyjesz. Może byc w archiwum
    grupy oraz www.weksel.pl na początek.

    >+ A może dać sobie spokój i spisać zwykłą umowę pożyczki.

    Znaczy: pożyczyłeś "na gębę" ?
    No to teraz na początek głupio wygladasz (co najmniej i delikatnie
    rzecz ujmując) jako "strona która straciła zaufanie" :>
    [...]
    >+ Nigdy weksla nie miałem w ręku. Hieronim

    "Najprostszą formą weksla niezupełnego [in blanco] jest pusta
    kartka papieru z podpisem wystawcy" :)

    pozdrowienia, Gotfryd