    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Date: Sat, 14 Nov 2020 23:53:07 GMT

    On 2020-11-14, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Bo normalnym następstwem są latające odłamki i fala ciśnienia.

    Ale raca to nie granat. Granat (niehukowy) ma niszczyć, raca nie ma
    niszczyć, więc już samym normalnym nastepstwem użycia racy nie jest
    szkoda.

    > Firankę w uchylonym oknie. Ubranie na człowieku. U nas kilka lat temu
    > idiota wrzucił petardę do takiej skrzynki na budynku. Zapaliło się
    > ocieplenie pomiędzy tynkiem, a ścianą. Nie na darmo na meczach czy
    > innych zgromadzeniach zabrania się używania pirotechniki. Było wiele
    > wypadków.

    Wiadomo, że jak się tym oberwie to krzywda być może, może też podpalić,
    ale czy osoba, która takich rac okazjonalnie używa, wie, że jest ona
    zdolna łatwo przebić np. z takiej odległości i pod takim kątem okno?
    Jest listopad, szanse, że mogło być otwarte są takie se.

    MZ rzucający godził się z podpaleniem tęczowego transparentu, czy tego
    ze strajkiem kobiet (pewnie to było zamiarem zresztą) ale już
    niekoniecznie ze spaleniem komuś mieszkania.

    No dobra, obejrzałem ten film (wczesniej widziałem same zdjęcia).... i
    widzę, że to była istna kanonada. To już nie jest jakieś przypadkowe
    wytrzelenie pod wpływem impulsu i szanse aby coś zniszczyć rosną
    istotnie. Rozumiem, że takie race to bez pozwolenia można nabyć i
    używać? Papa się na dachu od tego w listopadzie zapali?

    --
    Marcin