  • Data: 2013-06-12 17:05:17
    Temat: Re: "Za długi rodziców nie odpowiadam" - jak?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    poszukiwacz wrote:

    > Przepraszam, dopiero później zauważyłem że pisałeś o odrzuceniu
    > spadku przypadającego tylko z testamentu.

    > Eh, miej litość dla tych sąsiadów:)

    a dlaczego?
    ja mam takiego jednego, ze chetnie bym mu cos podarowal w testamencie

    > Znalazłem coś takiego: prawnicze.cba.pl/kt.htm
    >

    > Poza tym w przypadku dziedziczenia na podstawie testamentu to
    > trzeba wykazać że spadkobierca testamentowy poznał treść
    > testamentu i dopiero od tej chwili biegnie mu 6 miesięcy czasu na
    > odrzucenie spadku.

    inaczej.
    wykazac musi ten kto chce cos na tej podstawie udowodnic.

    jak ty chcesz udowodnic, ze ktos sie z testamentem zapoznal to musisz to
    udowodnic

    jak druga strona chce udowodnic, ze 6 miesiecy nie minelo, to sama musi
    udowodnic, że wcześniej o testamencie nie wiedziała.
    A przynajmniej uprawdopodobnic, ze nie miala okazji sie dowiedziec.