  • Data: 2011-02-11 16:07:29
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11.02.2011 02:45), witek wrote:

    > po czym nastepuje sprzeciw przeciwegzekucyjny i komornik idzie sie bujac.

    Czy każdy właściciel sprzętu będzie na tyle zorganizowany i obczajony w
    przepisach, żeby na czas złożyć taki sprzeciw?

    Poza tym, czy jeżeli ktoś kto użycza sprzętu dłużnikowi, będzie musiał
    raz za razem składać taki sprzeciw, to czy mu się to po chwili nie
    znudzi i nie przestanie po prostu użyczać dłużnikowi?

    p. m.