  • Data: 2012-06-17 14:24:52
    Temat: Re: ZUS sprawdzi oświadczenia rodziców
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2012 13:30, Robert Tomasik pisze:
    > W momencie przejściowym. Żona nie pójdzie do pracy, dokładnie rozwiążą
    > kwestii opieki nad dziećmi. A nie mogą, dokąd nie pójdzie do pracy w
    > inny sposób, niż fałszując to oświadczenie.

    Niekoniecznie. Dziecko w przedszkolu też ma ,,okres przejściowy'' w
    wakacje. Są co prawda dyżury, ale w innym przedszkolu i generalnie
    trzeba kombinować. Więc matka taka, skoro już musi iść do pracy, może to
    wpasować w okres wakacji. Może też przejściowo posłać dziecko do
    płatnego przedszkola. Może też szukać mniej atrakcyjnego przedszkola,
    które przyjmie w połowie roku.

    Generalnie wychowanie dziecka wiąże się z wieloma problemami, zwłaszcza
    gdy sytuacja finansowa rodziny zmusza do odejścia od tradycyjnego
    modelu. Sporo tych problemów wynika także z całkowitej śmieci modelu
    rodziny wielopokoleniowej.

    Ja np. nie chodziłem do przedszkola prawie wcale. Moja żona również.
    Niestety czasy są takie, że trzeba się czasami posiłkować sztucznym
    tworem - przedszkolem, ale skoro tak, to dobrze, żeby odsiać tych,
    którzy tam wpychają się oszustwem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek