  • Data: 2016-05-13 21:57:34
    Temat: Re: ZUS sądownie ściga firmy o złe umowy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-13 o 20:21, re pisze:
    > Nie, emerytury powinny być finansowane podatków powszechnych, by
    > "wszyscy równo płacili". Umowy o dzieło są prostym sposobem
    > optymalizacji. Pracodawca może dzisiaj tak przeorganizować pracę by
    > naprawdę mogła być wykonywana w formie umów o dzieło. Umowy takie mogą
    > nie tylko ograniczać obciążenia na składki emerytalne ale także normalny
    > podatek dochodowy przez zastosowanie 50% kosztu uzyskania przychodu.

    Napisałeś jak chciałbyś żeby było.

    Ja napisałem jakie jest obecne prawo. Jak tu napisano sądy tak właśnie
    zasądzają.

    Co nie znaczy że się z nim zgadzam bo jak wiadomo socjalistyczne państwo
    zostało nam narzucone i musimy sobie jakoś w nim radzić a do tego trzeba
    znać jego zasady. ;-)

    Tak. Takie są zasady. Umowy o dzieło nie można sobie stosować gdzie
    dusza zapragnie. Można złamać prawo i narazić się na sankcje.
    Tak drodzy pracodawcy. Do nauki :-)