  • Data: 2023-04-11 00:04:06
    Temat: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie do końca się z Tobą zgadzam. Czy gdyby zapory kolejowe były
    > zamknięte i nie dało się sprawdzić, to też by tak było. Albo
    > kontrolującym zabrakło paliwa?

    Jeżeli kontrolujący nie dotrą do kontrolowanego z własnej winy czy
    zaniedbania, to nie ma tematu. Ale znam przypadek, że z niedziałającego
    domofonu, chory musiał się tłumaczyć przed ZUS-em.

    > Ja się zastanawiam, czy w strefie bezpieczeństwa może się znajdować
    > mieszkanie.

    Zależy co to za strefa? Ale w sumie czemu nie, o ile pracownik,
    mieszkanie i jego wyposażenie spełnią wymogi bezpieczeństwa.

    > I po drugie, czy pracownik na zwolnieniu lekarskim może
    > przebywać na terenie zakładu pracy.

    Jeżeli mieszkanie jest na terenie zakładu to tak. W końcu ZUS sprawdza
    czy chory we wskazanym miejscu wypełnia warunki zwolnienia, a nie gdzie
    to miejsce się znajduje.