  • Data: 2023-04-12 19:36:08
    Temat: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-04-11 o 15:31, nadir pisze:

    > Bo rzadko jest tak, że cały obiekt w 100% podpada pod OIN, raczej są to
    > jakieś strefy czy pomieszczenia. Więc może nikt na ten pomysł jeszcze
    > nie wpadł i przepisu nie obmyślił?
    > Z drugiej strony, jak chce się zachować jakąś wieeeelką tajność to
    > czasem lepiej żeby się niektórzy pracownicy nie kontaktowali ze światem
    > zewnętrznym i można stworzyć coś na zasadzie pomieszczeń
    > hotelowych/gościnnych.

    Czasem sam układ zakładu to informacja niejawna.
    https://youtu.be/0JLxdcI7IaA?t=1288

    Nie powinno tak być, ale może się zdarzyć, że idąc od wartowni do pokoju
    gościnnego, po drodze można korytarzami można uzyskać informację, że za
    tymi drzwiami lub w tym korytarzu są pomieszczenia z informacjami
    niejawnymi, np. opisy na drzwiach, strzałki, tajemnicze opisy strefa
    "A", "B" itd nawet jeśli laikowi nic to nie mówi, to zawodowiec może
    wyciągnąć jakieś wnioski.
    Idealnie by było, gdyby pokoje gościnne były na terenie zakładu, ale w
    budynku, w którym nie ma żadnych informacji niejawnych.