  • Data: 2004-01-16 18:55:59
    Temat: Re: ZUS - odmowa świadczeń dla ciężarnej
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "konaszka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1bde.000003e9.4005bf05@newsgate.onet.pl...
    > ZUS odmówił mojej pracownicy wypłaty świadczeń chorobowych i
    macierzyńskiego
    > pod zarzutem podjęcia pracy fikcyjnie (tylko po to, by osiągnąć korzyści
    > materialne). Przeprowadzono wcześniej kontrolę w firmie, spisano mądre
    > Protokoły, a potem wydano decyzję, która zawierała stek bzdur i co
    > najważniejsze odmowę wypłaty świadczeń. Praca nie była fikcyjna! Co robić
    w tej
    > sytuacji? Czy ktoś wygrał z ZUS-em?

    Jestem przedstawicielem strony drugiej:-))) Odmówiono mi świadczeń dokładnie
    w taki sam sposób od 02.2003. Oddałam sprawę do sądu. Tydzień temu sprawa
    się odbyła. Przesłuchiwano mnie godzinę. Na kwiecień wezwano mojego
    pracodawcę. Ciekawa jestem ile to wszystko potrwa. Najgorzej że nie dostałam
    nic, zasiłku porodowego, macierzyńskiego itd. Od lutego jestem bez wypłaty.
    A sąd interesował się jakie studia skończyłam i co robiłam przed podjęciem
    pracy. Moze to i ma jakies znaczenie dla sprawy, ale mi nie znane. Zarzut
    ZUS to umowa pozorna.