  • Data: 2003-11-05 15:46:42
    Temat: Re: ZUS od umowy zlecenie ?
    Od: "Madalta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeżeli jest to umowa zlecenie, a Ty nie jesteś ubezpieczony z innego tytułu,
    to od wypłacanych pieniędzy powinny być odprowadzane składki do ZUS.
    Naliczane są one na tych samych zasadach jak przy umowie o pracę (czyli
    wszystkie składki zarówno płacone przez pracodawcę jak i przez pracownika).
    --
    Pozdrawiam,
    Madalta