  • Data: 2009-05-07 08:02:31
    Temat: Re: ZUS - niby zalegla a oplacona skladka
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 May 2009 20:07:16 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A to tak można hurtem w jednym przelewie za siebie i za pracowników i
    > za różne okresy?

    A w czym problem?
    W sekcji "09" wystarczy zamiast "S" wpisać "M" :)
    Chyba naturalne że płatnik (OF) rozlicza się w jednej deklaracji z
    pracownikami. Sytuacja zmieniła się w przypadku spółek - wspólnicy muszą
    się obecnie rozliczać ODDZIELNIE - a w ramach "spółki" są tylko rozliczani
    pracownicy.

    > A jak to ustaliłeś?

    Też jestem ciekaw :)