  • Data: 2004-06-14 18:59:22
    Temat: Re: ZUS łamie prawo
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adamcios" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cajsj6$9ql$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > wystarczy ze beda przed zatrudnieniem poprzeprowadzane egzaminy
    > kompetencyjne jak w szkołach. bo ci co sie nie rozwijaja i co sie nie
    znaja
    > nie powinni pracowac na tak odpowiedzialnych stanowiskach. ku.....a
    przeciez
    > nie ma tu zadnego systemu weryfikacji. kto ma wieksze plecy ten pracuje.
    > czasami debile sa na takich stanowiskach a test kompetencji powinien
    > załatwic chociaz czesc spraw :PPP

    na odpowiedzialnych stanowskach z zusie panują geronci lub gerontki
    (większość)
    chociaż im wyżej tym lepiej z kompetencjami
    nie bój żaby
    chodzi tylko o to że w terenie tzn. na stanowiskach pierwszego kontaktu
    siedzi ogrom ludzi którym nie płaci się za myslenie
    taki ludzik nawet jak natrzaska 1000 egzaminów i kursów
    pójdzie na studia to nie zostaje za to nagrodzony
    czasem źle czasem dobrze

    bo sam widziałem ludzi z dyplomami ba nawet radców prawnych którzy nie
    kumali podstawowych pojęć z ustaw które są stosowane na bieżąco w zusie

    słowem nikt nie sprawdzi czy myślisz czy nie
    a egzaminy? ....
    śmiechu warte
    przeszedłem już kilka w życiu
    i nikt mi nie powie że na egzeminie się myśli :)))

    kwadratura koła
    zus zatrudnia tylu ludzi że w takiej masie muszą się znaleźć głąby
    bo jak znaleźć kilka tysięcy kumatych którzy chcieliby w zusie pracować? ;)