  • Data: 2002-02-22 10:05:56
    Temat: Re: ZUS a KRUS
    Od: "Jan Kowalski" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W zasadzie na tym to polega.
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kotewka

    Kiedy prawnik mówi, że "w zasadzie to tak", to jestem pewien, że za chwilę
    powie magiczne słowo "ALE", no a po tym "ALE" może wyjść, że "w zasadzie to
    nie". Czy możesz rozwinąć temat tego "w zasadzie"? O ile dobrze rozumiem i
    znam problem to nie ma przeciwskazań aby "rolnik" płacący KRUZ mógł
    prowadzić działalność gospodarczą nie związaną z rolnictwem, ale czy wtedy
    nadal może nie płacić ZUS i czy nie płaci ZUS wogóle, czy musi płacić
    składkę zdrowotną (to ostatnie jest akceptowalne - można to sobie odliczyć).
    Przyznam się, że jestem BEZPOŚREDNIO ZAINTERESOWANY takim rozwiązaniem,
    niestety dopiero zaczynam zgłebiać temat i sam niewiele jeszcze mogę
    powiedzieć, a prawnikiem nie jestem.

    pozdrawiam

    Piotr Bołbot
    p...@p...com.pl