    From: mariposa doux <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS
    Date: Fri, 11 Nov 2005 11:02:20 +0100

    Kira wrote:

    > Re to: mariposa doux [Fri, 11 Nov 2005 10:22:49 +0100]:

    > A nie mam pojęcia, ja się w końcu tylko zgodziłam że może...

    A przewidzialo mi sie, sorka wielka :)

    > W zasadzie, to skoro nie napisał to nie mamy bladego
    > pojęcia jakie ustawienia zastosować... ;)

    Defaultowe. To tak jak ze zwolnieneim z VAT. VAT placi kazdy. Zwolniony
    moze byc jesli mozna wskazac jakis paragraf, zapis, upowazniajacy do
    zwolnienia. Tak w tym przypadku - podstawowa skladka na ZUS przy
    prowadzeniu DG jest skladka pelna. Na kazda ulge nalezy nalezy podac cos
    dodatkow. Bo nawet mozna placic ZUS pelny majac etat na 7000 pln. Nikt
    ci nie zabroni nie skorzystac z ulgi :)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl