    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS
    Date: Fri, 03 Apr 2009 19:08:35 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 14:12
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr4ugb$ve0$1@news.onet.pl>):
    > A co to jest przeludnienie?

    Nadmiar ludzi na powierzchnię.

    > Niech sami ludzie decydują gdzie mieszkać
    > i jak się rozmnażać.

    No i jak mają decydować, skoro jest ich za dużo? Mają zacząć mordować? Jest
    tak ciasno, że już nie ma jak żyć miejscami. Zasoby się kończą. Jak tak
    dalej pójdzie, za 100 lat będzie i tak totalna zagłada z braku miejsca i
    zasobów.

    > Świat się sam wyreguluje.

    Albo wykończy. Tak jak z trawą. Lekko deptana rośnie i regeneruje się, ale
    jak ją zadeptać masowo, to się sama nie wyregeneruje. Nadmiar ludzi
    spowoduje całkowitą zagładę przyrody, zasobów. Planeta też się nie
    naciągnie powierzchniowo, choć tu można cudować zamykaniem ludzi w klatki,
    jak w chinach i przydzielanie im paru metrów przestrzeni życiowej.

    > A Ty chcesz być doktorem
    > Mengele - tym dać możliwość, innym nie. Brrr!

    Przykro mi, ale jak o to nie zadbamy, to wszystkim będzie źle. Więc jedyna
    szansa, żeby to regulować i pozwolić żyć godnie ograniczonej liczbowo
    populacji. A nie rozmnażać się bezsensownie i zniszczyć wszystko.

    --
    Tristan