    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZTM + prywatna uczelnia - problem
    Date: Sat, 22 Mar 2008 23:51:27 +0100

    On Sat, 22 Mar 2008, Obserwator wrote:

    > Dziekuje za odpowiedzi.
    >
    > Ja wiem doskonale ze odrzucenie wniosku
    > o wydanie zaswiadczenia jest niezgodne z prawem
    > i kwalifikuje sie na sprawe w sadzie ale ja naprawde
    > nie chce sie w to bawic - mam wazniejsze sprawy na glowie.

    Post Roberta wskazuje na użycie sądu jako *argumentu*,
    w tym znaczeniu, że nie ty jeden możesz mieć ważniejsze
    sprawy... paniom z sekretariatu może tak samo nie pasować
    zgłaszanie się w sądzie, więc może sobie przemyślą!
    Nie żeby zacząć od sądu, tylko uświadomić, że jak już
    będzie sąd, to wezwie na świadka.

    pzdr, Gotfryd