  • Data: 2008-03-16 22:04:31
    Temat: Re: ZSMP - co to za twór?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:frk4b2$4qs$1@news.onet.pl...

    > W internetowej wersji KRS udało mi się go teraz znaleźć, do rejestru
    > stowarzyszeń zostało wpisane w 2001r.

    Ale to chyba w związku z jakimiś zmianami. ZSMP z takim samym logo było
    organizacją młodzieżową działającą przez wiele lat. Ostatnie informacje o
    jego działalności mam gdzieś z początków lat 90-tych. O ile się orientuję,
    to przestało to działać gdzieś w połowie lat 90-tych. W każdym razie
    wówczas padły struktury w moim wojewódzkim mieście.

    Teraz z tego co widzę, to głównie jakieś biuro turystyczne jest, a nie
    stowarzyszenie. Sądzę, że działają na gruzach tamtej - w swoim czasie dość
    prężnie działającej - organizacji. Pewnie pozostał majątek. Choć zdziwiło
    mnie to, że jeszcze działa.