  • Data: 2008-04-05 21:02:12
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Szolek napisał:

    > Bo ta informacja nie jest Ci potrzebna aby mi pomóc w udupieniu złodzieja.

    No to co klamiesz, ze wykazales, jak zostawiles do swojej wiadomosci only.

    > Pomożesz mi gdy powiesz np:
    > "powolaj sie na art xxx który mowi ze karalne jest..."

    Ale paragraf z kk odnosnie wlamu do sieci teleinformatycznej juz byl.

    > Nie prosiłem o recenzję mojego działania...

    Nikt tez nie prosil, zebys tu pisal. Tylko, ze tu jest usenet i nie
    jestesmy w chinach, wiec kto chce moze cie zkrytykowac lub pochwalic.
    Takie realia...

    > Ja wiem że dopuścił, a Twoje zdanie w tym kontekście nie jest
    > dla mnie ważne wiec oszczędź mi prosze komantarzy na ten temat.

    Ale wiesz, ze dla np. sadu niekoniecznie twoje zdanie bedzie wazne? Moze
    sad poprosi, bys odpuscil ;)

    > Nie musze wykazywac ze cokolwiek czytalem. Sposobow namierzen
    > jest wiele. Np pomiar sily sygnalu i nie ma to nic wspolnego z analizą
    > ruchu.

    No ale w watku przewinelo sie jawnym tekstem o czytaniu korespondencji.
    Wiec mamy
    a) wlam do sieci teleinformatycznej - karna
    b) czytanie korespondencji - karna
    c) pomowienia o nielegalnosc muzyki i filmow - cywilna

    > Ale ona najlepiej odzwierciedla Twoje zachowanie...

    Moje tez?

    PAczpan, jakie wtym LPR w takim razie ludzie szanujacy prawo...