  • Data: 2009-01-17 16:38:07
    Temat: Re: Z cyklu "urzedasom w tym kraju wolno wszystko" [OT]
    Od: "mike" <d...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "futszaK" <f...@g...com> wrote in message
    news:gkq3c5$d4l$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,61661
    78,Policja_pobila__panstwo_zaplaci.html?nltxx=856991
    &nltdt=2009-01-16-08-13

    > tylko że nikt nie zwróci rodzicom dzieciaka, który widząc że jest bez
    > szans wobec aparatu urzędniczego, niby niezawisłych sądów którzy
    > przyznają racje urzedasom wpadł w schizy i popełnił samobójstwo :/

    Moje serce jest ostatnio nieczułe. Biedne dziecko popijające z kolegami
    piwko, przebywające w towarzystwie, które dla zabawy rozpieprza co popadnie,
    nagle czuje się bezsilne wobec aparatu urzędniczego i popełnia samobójstwo z
    tego powodu... BZDURA