  • Data: 2002-04-04 14:16:43
    Temat: Re: Z Prawa pracy.
    Od: "Qwax" <WJ2usuń@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli pracodawca straci przez to swój zysk to szykuj się na
    > odpowiedzialność materialną.

    Usługa (pomoc) jest przez mojego pracodawcę dodawana gratis. A co do
    stracenia zysku to na dwoje babka wróżyła. Ja sugerować będę składanie
    zamówienia w firmie w której pracuję a to czy złoży zamówienie to już
    zupełnie inna sprawa. Wiem skąd inąd, że opracowane przeze mnie
    projekty (w ramach współpracy/pomocy) są przez naszych klientów
    umieszczane u konkurencji - i jest to nie do ruszenia.

    Pozdrawiam
    Qwax