  • Data: 2020-09-12 01:55:29
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-11, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Co tam jakieś aledrogo.
    > Amazon Basic to dopiero się pali.
    > "Dozens of Amazon's own products have been reported as dangerous":
    > https://edition.cnn.com/2020/09/10/business/amazonba
    sics-electronics-fire-safety-invs/index.html

    > Do tego podróbki.
    > "Fake and dangerous kids products are turning up for sale on Amazon":
    > https://edition.cnn.com/2019/12/20/tech/amazon-fake-
    kids-products/index.html

    Amazon jest o tyle ok, że przy ich przerobie nie zawracają sobie praktycznie
    głowy pierdami. Jest pod tym względem bardziej przyjazny niż Ebay z PayPalem.
    Dlatego z Amazona zdarza mi się kupować rzeczy, których normalnie bym nie kupił
    bo śmierdzi na odległość. Np. w czerwcu jakiś świeżak sprzedawał tam WD NVMe
    Black, 500Gb za ca 160zł. W grę wchodziły albo podrobione moduły, albo brak
    dostawy. Odczekałem aż upłynie termin + jakiś tydzien, popatrzyłem na walące się
    opinie sprzedawcy, i napisałem do Amzona. W ciagu godziny miałem decyzje o
    zwrocie pieniędzy.

    --
    Marcin