  • Data: 2009-11-17 21:39:04
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnhg4jsj.j9i.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Czyli kupujesz dostep ekstra a nie razem z konsola?

    Tak jakby bo tutaj tez sa 2 poziomy jakby tej uslugi:

    SILVER - bezplatny, aczkolwiek pozwala tylko na przegladanie kontentu uslugi
    XBL (takie lizanie lizaka przez szybke)
    GOLD - platny, tutaj mozna robic juz wszystko (granie online, sciaganie dem,
    ogladanie filmow itp)

    > Wynika z tego, ze usluga swiadczona jest w USA a nie w Polsce.

    i... co z powyzszego wynika ? ;)

    > Polska nie jest na liscie krajow w ktorych usluga jest swiadczona. Wynika
    > z tego, ze userzy z Polski musza akceptowac prawo kraju w ktorym
    > korzystaja
    > z tej uslugi ;)

    Jak to musza ? Przeciez konsole kupuje spolonizowana z polskimi papierami i
    polska gwarancja.
    Usluga XBL powiedzmy, ze mnie srednio interesuje... ze wzdlegow chociazby na
    brak polonizacji.

    Aczkolwiek rozmawiamy o blokowaniu i dostepu do XBL jak i blodady dostepu do
    wlasnego dysku twardego.

    > No i? Polskie prawo pozwala na okreslenie warunkow gwarancji oraz okresla
    > uprawnienia konsumenckie. Nic ponadto. Zerknij np tu:
    > http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,7217555,Gdy_pe
    knie_ci_plytka_z_gra.html

    Ok, teoretycznie mozna wymienic, ale co z paragrafem pozwalajacym nam zrobic
    sobie "kopie bezpieczenstwa" ?

    > Masz na mysli, ze Polak, ktory wypali jointa w Holandii po powrocie do
    > kraju zostanie za to zatrzymany? Moim zdaniem tak nie jest.

    Zwolnij... jezeli mialbym maryske z holandii to moge ja legalnie wypalic w
    polsce ?

    Pozdro

    --
    doom3