  • Data: 2009-11-17 21:44:56
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnhg4k60.j9i.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Hmm... Wszystko sie da. To ze Ty nie potrafisz nie jest rownoznaczne z
    > tym,
    > ze sie nie da :)

    A kto potrafi ? Bo chyba tylko tlocznia :)

    > Nazywa sie to hackowaniem i o ile wiem, narusza obowiazujace w Polsce
    > prawo
    > karne.

    Ale juz chiptuning w samochodzie jest dozwolony ? Przeciez w takim przypadku
    jedyne co tracisz to gwarancje producenta samochodu.

    > Wydaje mi sie, ze nie mozesz uzasadniac lamania prawa karnego prawem do
    > wykonania kopii zapasowej nosnika wynikajace z zapisow prawa autorskiego
    > ;)

    Poprostu wydaje mi sie, ze przerobka niestety, ale jest wymagana, aby moc
    spelnic paragraf pozwalajacy na wykonanie "kopii bezpieczenstwa".

    > Czy w ten sposob uzasadnilbys np zabojstwo? Bo zamordowany nie chcial
    > oddac
    > Twojej kopii Halo 3 wiec jestes niewinny? ;P Pomysl chwile ;)

    Nie :)

    --
    doom3