  • Data: 2005-07-18 08:14:54
    Temat: Re: Wzrost napięcia w sieci elektr. i spalenie monitora
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c4596$42db6295$3eb3302e$18807@news.chello.pl...
    > Chodzi mi o to, jak udowodnić, że tyle było?

    Domyślam się, że mieszkasz w bloku. Może u kogoś też się coś spaliło.
    Poszukaj takiej osoby. Jak nikogo nie ma, to będzie już problem. U mnie też
    takie coś się zdarzyło (4 lata temu). Co gorsza monitor gdzie kupiłem sklep
    przestał istnieć. :P Naszczęscie udało się naprawić w serwisie za 15 zł.
    Padł tylko zasilacz. Wszystko inne przetrwało. Jak cena naprawy nie będzie
    duża, to nie ma co sobie zawracać. Jednak nagraj rozmowę telefoniczną, kiedy
    się zapytasz, czemu u niebie było tak duże napięcie. Jak ci odpowiedzą,
    będziesz miał potwierdzenie, że jednak takie było. :P