  • Data: 2010-08-01 08:50:35
    Temat: Re: Wyższa konieczność?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-01 00:27:43 +0200, "FlashT" <w...@c...com> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Mysle ze to nie ma znaczenia.

    Ma. Kodeksowo to przekroczony pewien, stosunkowo niski, poziom alkoholu
    we krwi.
    Potocznie to już dość widoczne oznaki.
    Popytalem parę osób, więc wynik jest absolutnie metodologicznie
    nieprawidłowy, ale za to odpowiadający skłaniali się ku mojej wersji.
    :-)

    > Tak w ogole to mysle ze akurat w tej sytuacji niestety jazda po
    > nietrzezwemu jest przestepstwem, a nie wykroczeniem. W imie wyzszej
    > koniecznosci mozna popelniac wykroczenia ale nie przestepstwa!

    Zabić człowieka wolno - sądzisz, że przejachać się autem nagle nie?

    > Jesli bylbys dzieciakiem ktory ma 10 lat i chcialby zawiezc tate do
    > szpitala to by przeszlo, ale nie po pijaku. Nie przejdzie taka
    > argumentacja.

    Tak, 10-latek powienien być trzeźwy.
    (ale jechać można)

    --