  • Data: 2009-01-27 09:56:26
    Temat: Re: Wysylanie zwykłych listów
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Nie korzystaj z tego operatora. Ja próbowałem Inposta i wrażenia
    > miałem podobne - listy szły tygodniami. Prawo pocztowe reguluje, że list
    > ekonomiczny ma iść maksymalnie 6 dni, ale nie wiem, czy obowiązuje ono
    > tylko pocztę polską, czy innych operatorów prywatnych również.

    Prawo pocztowe obowiązuje wszystkie podmioty świadczące usługi
    pocztowe, ale nie nakłada żadnych konkretnych wymogów na świadczone
    usługi. Wskazuje za to na regulamin świadczenia usług, który powinien
    być dostępny dla każdego kto chce z usług danej firmy skorzystać. To w
    tym regulaminie należy szukać parametrów świadczonej usługi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio