  • Data: 2009-01-27 20:29:05
    Temat: Re: Wysylanie zwykłych listów
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 09:28:32 +0100, ntx napisał(a):

    > Cholera...dowiaduje sie wlasnie od klientów ze coniektorzy do dzisiaj
    > otrzymują te listy! Ponad miesiąc po terminie!!!

    Chyba masz zbyt wygórowane wymagania od tanich usług. Natomiast wg mojej
    analizy operatorzy alternatywni dlatego są tani, ponieważ z przysłowiowym
    jednym listem nikt nie będzie szedł, ani jednego listu nikt nie będzie
    wiózł. Jak nazbierają opłacalną liczbę to wtedy uruchamiają doręczenie.

    Tak jak już napisano, żadnych ustawowych przespisów na nich nie ma. Oni
    tylko coś tam deklarują, a czy Ty idziesz na to czy nie to Twój wybór.

    Też próbowaliśmy w firmie obniżyć koszty korespondencji papierowej, to
    żaden przedstawiciel z PAF czy Inposta nie raczył się pojawić. Od razu
    ocenili, że za mały klient i im się nie opłaca.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net