  • Data: 2021-10-29 00:05:44
    Temat: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.10.2021 o 23:49, A. Filip pisze:
    > Wyzwoli by się bez "niewielkiej pomocy Putinistanu"?

    Ależ oczywiście, ze nie. Ale jakby chcieli żyć w Ukrainie, to i Putin by
    nic tu nie poradził.

    > IMHO Bez tej pomocy Ukraińska "akcja antyterrorystyczna" miałaby spore+
    > szanse na sukces we Wschodniej-Ukrainie/Rosji-Zachodniej.

    Oczywiście. Te republiki bez pomocy Rosji by nie przetrwały kilku miesięcy.

    > IMHO Większość burdelu na Ukrainie wzięła się z grubego niedoszacowania
    > co Putin może (jeszcze) zrobić. Jego poziom awersji ryzyka jest sporo
    > poniżej poziomu komfortu zachodka i Ukrainy pomajdanej. Kiedyś się na tym
    > raczej+ ostro przejedzie ale jeszcze się nie przejechał (w sposób oczywisty).

    Dokładnie. Ukraina nie ogarnęła, że przekonując mieszkających w jej
    granicach Rosjan, że lepiej im będzie w Rosji w końcu ich do tego
    przekona - tyle, ze oni się nie przeprowadzą, tylko oddzielą od Ukrainy.

    Moim zdaniem na Ukrainie brakło "Akcji WISŁA". Należało Rosjan
    przesiedlić na tereny przy zachodniej granicy, to by nie mogli się
    oddzielić i przyłączyć do Rosji.

    Natomiast Putin zrobił kopię akcji zrobionej setki lat temu przez USA
    względem Meksyku - przykładowo. Zresztą podobnych akcji w historii była
    masa.

    --
    Robert Tomasik