  • Data: 2010-08-18 11:06:18
    Temat: Re: Wysokość pomieszczeń
    Od: "Sta$" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kamienica nie jest budynkiem zamieszkania zbiorowego (jakim byłby n.p.
    > internat), a budynek mieszkalny wielorodzinny.
    > Wg mnie - ma być >=2.5m.

    Ale w rozporządzeniu nie ujęto pozycji budynek wielorodzinny, ani poddasze
    na takim budynku. Chyba ze z zalozenia kamienice kwalifikuje sie jako
    mieszkalne (choc nie jest to wprost ujete), nie ma tez nic o poddaszach w
    budynkach mieszkalnych, ktore projektowano jednak do spelniania fukcji tylko
    uzytkowcyh. Stad pytanie jak może to być zinterpretowane?

    > Pogadaj z architektem. Ktoś Ci chyba robi projekt na tę adaptację i
    > podpisuje się pod tym projektem?

    Jest na urlopie za granicą i nie mam z nim kontaktu w tej chwili, a pisemko
    z urzedu wlasnie przyszło. Tymczasowo martwie sie sam...

    Pozdrawiam
    Sta$