eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWysokosc podatku od sprzedaży nieruchomości - co zaliczyc do kosztow? › Re: Wysokosc podatku od sprzedaży nieruchomości - co zaliczyc do kosztow?
  • Data: 2003-01-28 00:42:23
    Temat: Re: Wysokosc podatku od sprzedaży nieruchomości - co zaliczyc do kosztow?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Jan 2003, kicia kocia wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    [...który już sCancelował posta w własnymi głupotami :>...]
    >+ > 2. Podatek od dochodu, o którym mowa w ust. 1, ustala się w formie
    >+ > ryczałtu w wysokości 10 proc. uzyskanego przychodu.
    >+
    >+ No wlasnie - znowu mowa o PRZYCHODZIE, a nie DOCHODZIE.
    >+ To jaki to jest do konia podatek DOCHODOWY???

    :(
    W ustawie jest więcej takich wyłączeń - np. "od odsetek bankowych".

    >+ > Może ktoś ci potwierdzi jak to było n-lat temu.
    >+
    >+ To jest raczej juz mniej wazne. Wazne jak jest TERAZ...

    IMO mylisz się, zobowiązanie powstało *wtedy* !

    Inna sprawa, że nie przypuszczam żeby zmiana przepisów była
    znacząca.
    10%*55kzł=5,5kzł, prawda ?
    A odsetki... może ktoś podeśle adres jakiegoś kalkulatora - ja
    się wyprowadzam (tylko z grupy i okresowo :), muszę paść spać !).

    pzdr, Gotfryd