eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWysokosc podatku od sprzedaży nieruchomości - co zaliczyc do kosztow? › Re: Wysokosc podatku od sprzedaży nieruchomości - co zaliczyc do kosztow?
  • Data: 2003-01-28 01:23:22
    Temat: Re: Wysokosc podatku od sprzedaży nieruchomości - co zaliczyc do kosztow?
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie tego jakoś nie mogę znaleźć.
    > Sprawdzę jeszcze raz.
    > Joker

    Znalazłem.
    ... 10-proc. podatek liczy się od przychodu, czyli ceny uzyskanej ze
    sprzedaży minus koszty tej transakcji (np. wynagrodzenia notariusza,
    prowizji pośrednika, podatku od czynności cywilnoprawnych, który
    od 2001 r. obciąża takie transakcje zamiast obowiązującej poprzednio
    opłaty skarbowej).
    Joker