  • Data: 2011-11-25 23:47:46
    Temat: Re: Wyrzucony z zajęć za... ładowanie laptopa
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4eccc64f$1@news.home.net.pl...

    > A jak myje ręce w łazience uczelnianej to kradnie wodę?
    >
    > Ale idiotka...

    no wlasnie nie
    nie kazdy myje lapy i wali klocka
    ta sa koszty naturalne, no wc musi byc, jakis przepis to reguluje

    to ze prad jest to wiadomo, ale czy dostepny dla ogolu ?
    w pewnej przychodni tez baka dostala opr...
    wiadomo ze prywatny biznes, nie zapytala i sie wpiela, wiec to kradziez?

    ale jak szkola publiczna, panstwowa? zaoczne jeszcze oplacene ? to co wtedy
    ?
    nie wolno mi? ucze sie pisze cos w podczas okienka... hmmm