  • Data: 2005-09-12 20:55:42
    Temat: Re: Wyrzucenie niechcianego lokatora
    Od: "Scottos" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dfjc5j$a4d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: PAweł [Tue, 6 Sep 2005 00:42:38 +0200]:
    >

    > Stop. Nie doczytales?
    >
    > "ma mieszkanie i zameldowanie gdzie indziej"
    >
    > Jak ma mieszkanie, to nie zostanie wywalony na bruk, prawda?
    > Nie zaistniala sytuacja, ze nie bedzie mial gdzie mieszkac.
    >

    > Kira

    To może go postraszyć? Powinien zgłosić fakt mieszkania w innym miejscu i z
    tamtego mieszkania się wymeldować.
    Oczywiście to tylko teoria, bo w praktyce, to nie ma komu tego ścigać - wiem
    coś o tym, bo właśnie to przerabiam i szlag mnie trafia na prawną bezsilność
    właścicieli!
    I płać tu jeszcze za takiego trutnia ! ! !
    --
    --==<< Scottos >>==--