eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrolowany przez tour operatora. › Re: Wyrolowany przez tour operatora.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrolowany przez tour operatora.
    Date: Thu, 7 Apr 2011 12:19:39 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <inka4r$apb$1@news.onet.pl>
    References: <ink1nv$llr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302178779 11051 212.160.173.137 (7 Apr 2011 12:19:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Apr 2011 12:19:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:674244
    [ ukryj nagłówki ]

    PioPio wrote:

    > Witam serdecznie,
    >
    > Widzę, że na grupie kręcą się różni ciekawi ludzie to może i mnie coś
    > podpowiedzą. Może ktoś podobną sprawę przerabiał i wie jak to
    > rozegrać. Z góry wielkie dzięki.

    <ciach>

    Typowy bait-and-switch.
    Niestety, te oferty first minute sprawdzają się tylko u dużych
    poważnych operatorów - a i to nie zawsze.
    Kanciarze stosują hasełko o "gwarancji ceny", ale w praktyce - "tego
    hotelu nie mamy i co nam pan zrobi".

    Ja bym wycofał się z wyjazdu z nimi - nawet jak ci dadzą taki hotel jak
    ci pasuje, to będą go kupować teraz, drożej, więc dostaniesz pokój z
    widokiem na śmietnik, w suterenie, z pralnią po jednej stronie i
    kotłownią po drugiej.

    Generalnie przed sądem możesz walczyć - jeśli np. znajdziesz ten
    właśnie hotel w innej firmie, pojechać z tamtymi na wakacje i spróbować
    wywalczyć zwrot różnicy w cenie, motywując to właśnie ideą oferty first
    minute.

    Ale czarno to widzę, niestety biura podróży są jak towarzystwa
    ubezpieczeniowe - nastawione na masówkę, a jak coś idzie nie tak,
    zlewają klienta.

    Jedyne co możesz zrobić to przestrzec innych - podać choćby który to
    operator.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1