eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrolowany przez tour operatora.Wyrolowany przez tour operatora.
  • Data: 2011-04-07 09:56:15
    Temat: Wyrolowany przez tour operatora.
    Od: "PioPio" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie,

    Widzę, że na grupie kręcą się różni ciekawi ludzie to może i mnie coś
    podpowiedzą. Może ktoś podobną sprawę przerabiał i wie jak to rozegrać. Z góry
    wielkie dzięki.

    Sytuacja wygląda następująco:
    W listopadzie zeszłego roku wykupiliśmy z rodzinką wyjazd na 2 tygodnie na
    wakacje do Turcji. Wszystko ładnie pięknie, cena bardzo ciekawa (first minute)
    ale jakiś miesiąc temu dzwoni do mnie kobieta z biura podróży, że hotel który
    wybraliśmy jest anulowany i że operator proponuje nam inny hotel w tej samej
    cenie. Naciskała bardzo żebym zdecydował przez telefon że się zgadzam ale coś
    mnie tknęło i poprosiłem ją, żeby wysłała mi informacje o tym co proponują.
    No i jak dostałem od niej informację to zrozumiałem dlaczego tak bardzo
    chciała, żebym się zgodził. Standard zdecydowanie gorszy, nie wspominając o
    innych atrakcjach na jakie się nastawiały dzieci już kilka miesięcy.
    Poprosiłem o inne oferty i dostałem oferty z innych rejonów, generalnie mniej
    ciekawe i do tego z dopłatą z mojej strony.
    W ofertach tego samego operatora znalazłem inny hotel, który mógłby w zasadzie
    nam odpowiadać ale stwierdzili że jest za drogi i nie zmienią nam na ten hotel
    bez dopłaty.
    W sumie to pewnie olałbym tego 'tur' operatora wyciągnął od niego zaliczkę z
    odsetkami, po sądach go pociągał w ramach odszkodowania za straty moralne itd
    ale teraz nie kupię w takiej cenie wycieczki bo oferty z listopada przed
    awanturą w Egipcie i oferty dzisiejsze to są dwie zdecydowanie różne kwoty.

    Pytanie mam do was takie, czy jest szansa żeby zmusić jakoś tego operatora
    (wydaje się, że powinna to być poważna firma) do zorganizowania wyjazdu na
    warunkach i cenach listopadowych. Zdaję sobie sprawę, że nie może być wybrany
    przez nas hotel ale niższy standard nie wchodzi w grę.
    W katalogu mają jeszcze kilak ofert, które moglibyśmy zaakceptować ale są one
    zdecydowanie droższe i boje się, że będą się zapierać kopytkami, żeby nam tego
    nie oddać.

    W umowie, którą podpisaliśmy jest zawarty punkt, że w przypadku kiedy operator
    nie może zorganizować wyjazdu wskazanego w rezerwacji można zgłosić wniosek o
    zorganizowanie wyjazdu zastępczego w standardzie nie gorszym niż wybrany w
    rezerwacji.
    Czy ich propozycja w postaci hotelu, do którego nikt nie chce jechać ale ma
    tyle samo gwiazdek co nasz wybrany wyczerpuje to zobowiązanie czy można żądać
    od nich innych propozycji zorganizowanie takowego wyjazdu?

    Generalnie, jeśli ktoś już wcześniej miał tego typu kłopoty to może jest jakaś
    prosta metoda zmuszająca ich do działania.
    Przez nieuwagę dostałem całą korespondencję, jaką prowadziła pani z biura
    podróży z centralą tur operatora i wygląda to trochę tak jakby przedstawiała
    namolnego klienta, któremu trzeba dać jakieś ochłapy żeby się odczepił.
    Np. cytat z tej korespondencji:
    Może się znajdzie jakiś gorszy pokój w tym hotelu, który wybrał klient bo
    widzę że się uparł na ten ......(tutaj nazwa hotelu, który zaproponowaliśmy).


    Mam nadzieję, że ktoś do końca przeczyta moje wynurzenia i znajdzie się jakieś
    rozsądne rozwiązanie.

    Pozdrawiam

    PioPio

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1